יום חמישי, 21 ביולי 2016

הצצה ליומן האמנות שלי, או מה אני מציירת בימים אלה?

הדרך שלי להרגע, להתבונן, להיות שלווה, עוברת בדרך כלל דרך חדר היצירה.
יומני האמנות שלי, שבעיקר עליהם אני עובדת בתקופה זו, מאפשרים לי לקחת הפסקה מהכל, להיות נוכחת, ולהתבונן על מה שבפנים שיוצא לאטו החוצה תוך כדי העבודה. זה תהליך מטהר, מענג, שממלא אותי באנרגיה.






הנה כמה מדפי היומנים (אך לא רק) מהשבועות האחרונים. לאחרונה בחרתי להתנסות בחומרי עבודה מצויינים ומובחרים מתמיד - החל מדפי האורגימי היפניים היפהפיים, וכלה בעפרונות וטושים מדהימים ממש, ואיזה תענוג זה! (כן, יש נשים שמשאירות סכום נאה בחודש בחנויות נעליים, אני משקיעה אותו בחנויות אמנות). בנושף ,אני נוהגת לשלב גם מוצרים מהחנות שלי, שתמיד זמינים לי. את הפאטרנים היפנים, למשל, אני עושה עם השבלונה הזו

והטיפות המוזהבות נעשו עם סט המדבקות הזה


אם משהו תופס לכם את העיניים או מסקרן אתכם במיוחד - אשמח לענות על כל שאלה הנוגעת לתהליך היצירה, החומרים, או הטכניקות.






את המכחול היפני, מהתמונה הבאה, אפשר לרכוש כאן.
היתרון בו, הוא שהמיכל הפנימי שלו מלא במים, מה שפותר את הצורך בהתעסקות עם כוס מים, והחלפת המים המלוכלכים, ומפאשר גם שליטה וזרימה במהלך הציור.

שתהיה חופשה קיץ נפלאה עם הרבה יצירה :) איריס

מוזמנות תמיד לבקר בחנות היצירה והיצירתיות שלי ולהתעדכן על מוצרים חדשיםש אני אוהבת במיוחד ובחרתי למכור בחנות 




תגובה 1:

  1. איזה כשרון....חלום שלי להתבטא כך....אני חולה על צבעים באשר הם ואני רואה שגם את....כל עבודה שלך שלך מעוררת בי משהו...תודה שאת משתפת ושבת שלום...מאוד אהבתי את שילוב בדפים המרובעים ושבלוניים בציור ....שילוב טוב בחיים...

    השבמחק

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)

פרק חדש בפודקאסט , אורחת: עדי הלמן

  לפני שנתיים וחצי איירתי את Adi Helman ביום החמישי בפרויקט הלוק היומי. בשבוע שעבר נפגשנו להקליט פרק של שעה בפודקאסט שלי ומצאנו את עצמנו בש...