יום רביעי, 18 בנובמבר 2015

המעגל פלוס



אני נתקלת על בסיס יומיומי ממש בנשים יצירתיות, מוכשרות וחדשניות, שעושות המון דברים יפים, ומבינות בתחומן מאוד. לנשים הללו יש גם צורך - משאלה, בעיה, חלום לא ממומש, שאלה - הרי אנחנו לא יכולות לדעת הכל על הכל.... וכך אני נוכחת  איך שיחה קצרה, חידוד, קישור לאשת הקשר הנכונה, רעיון שיווקי מעולה, קצה חוט של פתרון - עושים פלאים. לכן אני יותר ממזמינה אתכן להשתתף במפגש הנטוורקינג האינטימי והמיוחד שאני עורכת - ״המעגל פלוס״, כי אני מאמינה כל כך שמעגל נשי זה המקור הטוב ביותר לחכמה, תמיכה וקידום, ו ה״פלוס״ בא להגיד שתמיד יש מקום להרחיב את המעגל...


המעגל פלוס  הוא ארוע נטוורקינג נשי שיקיים אחת לחודש. הוא בוטיקי, אינטימי באופיו וכמובן- מאוד כיפי! הארוע הראשון  ביום שלישי 24/11  בין עשר לאחת עשרה וחצי בחלל עבודה יפהפה במתחם שרונה בתל אביב, בהשתתפות 13 נשים מענינות שיתרמו כל כך זו לזו. האם תהיי אחת מהן?

מטרת המפגש- הכרות אישית ומקצועית, קידום שתופי פעולה, העלאת שאלות ומתן פתרונות על ידי חבורת מבינות עניין (אנחנו, כולנו - מביאות איתנו אוצר של חומי עניין רחבים :), והצגת וקידום העסקים של כל משתתפת. אני יודעת מכל הארועים שערכתי שהנטוורקינג והקשרים שנוצרו שם שווים זהב, וכמובן העצות, הרעיונות והפתרונות הספציפיים לכן ולעסק שלכן או לחלומות שלכן שיינתנו כבר במפגש עצמו! אני מתכוונת לתת לכל משתתפת את מלוא הזרקור, החשיפה והעזרה הקבוצתית. נותרו כרגע מקומות אחרונים, ותשמחו בוודאי לדעת שאת המקומות תפסו נשים מרתקות, ממגוון עיסוקים רחב ועם המון כישורים, כאלה שבאופן אישי הייתי שמחה לשבת ולדבר איתם על עסקים, חלומות ועל כל דבר בכל יום בשבוע, ולא רק למשך שעה וחצי :)

מפגש המעגל פלוס יתקיים במתחם we work היפהפה והמעוצב (משם אני עובדת עכשיו, איזה כיף :) בשרונה תל אביב, ב 24/11, בין עשר לאחת עשרה וחצי. מקרונים מ Fauchon משרונה מרקט שנמצא 3 קומות מתחת למשרד ימתיקו לנו את הבוקר, ותהיה כמובן גם שתיה חמה וקרה.

זהו המפגש הראשון, וההרשמה היא למפגש חד פעמי. בכל חודש יערך מפגש אחד, בהרכב משתתפות מפתיע ושונה.

מחיר ההשתתפות במפגש הקרוב ביום שלישי 24/11 בי עשר לאחת עשרה וחצי: 150 ש״ח.
הזמנת מקום באימייל- irisfgl@gmail.com

זוהי הזדמנות נהדרת לקדם את עצמכן, לקשור קשרים, להנות, וללמוד גם מחוכמתן ונסיונן של נשים מענינות אחרות, עם דגש על כל מה שחשוב וספציפי עבורכן(:

אשמח לפגוש אתכן ולהעביר בוקר מלא קסם יחדיו,
 שבוע נפלא, איריס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)

פרק חדש בפודקאסט , אורחת: עדי הלמן

  לפני שנתיים וחצי איירתי את Adi Helman ביום החמישי בפרויקט הלוק היומי. בשבוע שעבר נפגשנו להקליט פרק של שעה בפודקאסט שלי ומצאנו את עצמנו בש...