יום שלישי, 20 בינואר 2015

מציירת הסיפורים

הכירו את Phoebe Wahl - אמנית ומאיירת צעירה, שבעבודותיה עוסקת בעיקר בחיים בחיק הטבע, חיי משפחה, נשיות ואמהות, אה, כן - כמובן שלא מזיק אף פעם להתמקד גם בפיות ויצורים קסומים.
היא סיימה את לימודי האמנות בבית הספר לעיצוב של רוד איילנד ממש לא מזמן, ובידיה תואר באיור. כעת היא חיה ועובדת בפורטלנד שבאורגון.




פיבי מתארת את ילדותה במדינת וושינגטון כילדות חופשיה בחיק הטבע, ונותנת לחוויות הילדות הללו את רוב הקרדיט להשראות שלה ולמוסר העבודה הגבוה.





לחיי משפחה תפקיד חשוב באמנותה של פיבי - תוכלו למצוא בין עבודותיה תמונות, איורים ופסלים העוסקים בלידה, הנקה, ואם ותינוק, כמו גם של זוגות אוהבים ורגעים משפחתיים מחיי היום יום בבית ומחוצה לו. היא אפילו מציירת פרוטרטים משפחתיים על פי דרישה ואתם מוזמנים לקרוא את הפוסט של הבלוגרית המוכשרת שזכתה שפיבי תצייר את משפחתה.























לעבודותיה של פיבי הגעתי בעקבות ההתענינות שלי בפאטרנס, ולמרות שהיא בעצם מאיירת, רבים מאיוריה נראים כבסיס נהדר לפאטרן, כאילו יכלו להיות משופכלים עוד ועוד. איזו דוגמה נהדרת זו יכולה להיות על טקסטיל למשל? דמיינו מצעים, מפה או וילון עשויים מהפאטרן הבא...





גם הפרטים הקטנים המרכיבים את האיורים העשירים הם פאטרנים בזכות עצמם. מעיל הטלאים למשל, או הענפים השונים, פרוות הינשוף... אפשר להביט לעומק הציור ולגלות עוד ועוד פאטרנים. 





פיבי מעיזה לגעת בעבודתה בנושאים שרוב המאיירים אולי לא היו מעזים - ההנאה מהגוף, חגיגית הנשיות, לידה והנקה. הדמויות הנשיות באיוריה אינן בעלות מידות של דוגמנית, אלא אמיתיות, בעלות מבנה גוף ממוצע וריאליסטי יותר.







ראיתם פעם בובה כזו? היא חלק מסדרה שלמה, כאשר הבובה האחרונה בסדרה אוחזת את התינוק. נפלא, לא?






היא עובדת בטכניקות מגוונות. צבעי מים, קולאג', פיסול בבד - אלה רק חלק מהן. אני אוהבת במיוחד את הקולאג'ים העשויים מניירות צבועים ומצוירים ואת הפסלים הרכים











הביטו על מד הגובה שובה הלב הזה - דמיינו את ההרגשה שבלהתבגר ולגדול לצד היצורים הקסומים הללו, ומה יכול להיות סימלי יותר? הרי פיבי באמת גדלה בטבע - חולמת על פיות, רודפת אחרי חיות קטנות, וכעת היא משמחת בזכרונותיה ובכשרונה ילדים אחרים - שגדלים באוירה הקסומה שהיא מאיירת עבורם










באתר הבית שלה כותבת פיבי את המילים הבאות: 
"היא מבלה את זמנה באיור העולמות הדמיוניים שיצרה בילדותה באמצעות ציור, פיסול, תפירה או סיפור סיפורים. אתם יכולים למצוא אותה בכל מקום בו יש כריות, ספרי ילדים וספל תה"





אני מזמינה אתכם למזוג בנחת ספל תה, ללחוץ על כפתור ה Play בוידאו בתחתית הפוסט, ולצאת לטיול נעים ל Phoebe's land









מוצרים מומלצים מהחנות שלי - Colourful way







11 תגובות:

  1. נהדר ! התמסרתי בהנאה לצבעוניות המהפנטת בעבודות שלה,
    תודה על השיתוף

    השבמחק
  2. אני מוכנה לגור בכל אחת מהעבודות! תענוג קסום אמיתי!

    השבמחק
  3. מקסים מקסים מקסים !!!! תודה !

    השבמחק
  4. איריס, איזה פוסט מהמם!
    תודה על המסע לעולם הקסום הזה

    השבמחק
  5. מאד נהנית מהפוסטים. רק בקשה אחת, (קימוט מצח קטן) - למה לא להשתמש במילה "דוגמאות" או במילה "דפוסים"? אלה תרגומים נאותים למילה pattern. ישמח לי (ואולי לאחרות/ים גם) את האוזן.

    השבמחק
  6. מקסים מקסים מקסים... תודה על השיתוף ועל השיר המדהים הזה..

    השבמחק
  7. כל כך יפה... כמה השראה את מפזרת סביבך... תודה!

    השבמחק

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)

פרק חדש בפודקאסט , אורחת: עדי הלמן

  לפני שנתיים וחצי איירתי את Adi Helman ביום החמישי בפרויקט הלוק היומי. בשבוע שעבר נפגשנו להקליט פרק של שעה בפודקאסט שלי ומצאנו את עצמנו בש...