יום חמישי, 27 בנובמבר 2014

פאנל החולמות והמגשימות - הכירו את מירי בלבול

סיפרתי לכם כבר על כנס החלומות המיוחד שיתקיים בשני הקרוב, והיום אני רוצה להציג חברת פאנל נוספת - שחולמת ומגשימה בגדול ובעלת אנרגיה ורוח עשייה יוצאות דופן. שמחה  להציג את מירי בלבול - מעצבת, סטייליסטית, בעלת Sculla לימודי הום סטיילינג, ויזמית של פרויקטים מיוחדים ביותר, לדוגמה - על צו 8 למעצבים שמעתם?


  חדר של חייל פצוע שעבר עיצוב מחדש במסגרת "צו 8 למעצבים"

צו 8 למעצבים הוא פרויקט ענקי בו לקחו חלק עשרות מעצבים, ספקים, חנויות ומגזין נישה וכל זה בכדי לתת לחיילים פצועים או מעוטי יכולת חדר יפה יותר לחזור אליו לאחר הלחימה בקיץ האחרון. מי חלמה את הפרויקט והגשימה אותו וסחפה אחריה המונים? מירי בלבול כמובן! ומדוע אני מתחילה דווקא בפרויקט הזה? כי הוא מדגיש פן מאוד חשוב בעשיה הבלתי פוסקת  של מירי - את הצורך שלה להעביר הלאה, לעזור, לשתף ולחלוק את הכשרון, את הידע ואת מתנת העיצוב. מפתיע לגלות שאל העיצוב כמקצוע הגיעה לפני כעשור בלבד, לפני כן שרתה שנים רבות בצבא הקבע, כמנהלת מחלקת ההדרכה של חיל האויר, אבל חלמה עיצוב, רצתה עיצוב, ועבדה שנים על הכנה עצמית לרגע שתעזוב את הקרירה הצבאית לטובת הקריירה החדשה. מירי  ידעה בוודאות, עוד לפני שהתחילה, שתעשה חיל גם בה, כי היא חייבת להצליח, ובגדול. היא הוכיחה את עצמה מבחן אחרי מבחן, נצמדה בדיוק להזדמנויות שחשקה בהן, לא קיבלה "לא" כתשובה סופית, לא הביטה אחורה, העיזה לבקש, לפנות, לשאול, למדה מכל מי שמצאה אותו ראוי.

מירי מריצה תוכניות רבות במקביל, ומוציאה אותן לפועל באופן סדרתי. היא קמה כל יום בארבע בבוקר ועובדת קשה על הגשמת  כל חלום וחלום  - וכולם יפים, גדולים, יחודיים, מעוררי השתאות וכבוד. על קצה המזלג, הנה הצצה לפרויקטים עליהם היא עובדת בתקופה האחרונה: הלבשת בתים, לימוד וניהול של בית ספר לסטיילינג, פרויקטים קהילתיים ענקיים, סדנאות מיוחדות למעצבים, סיורי לימוד ביעדים שונים בחו"ל, ספר חדש עם אורלי רובינזון, וזה עוד בלי לספר על כמה תוכניות גדולות שמתבשלות ברגע זה אבל הן עדיין סודיות...

 מירי (משמאל) בשיעור/סיור בשוק הפשפשים

מירי אשה עם עוצמות אדירות, שחולמת, פועלת ומגשימה, ומעבירה את זה הלאה. קצרה היריעה פה בפוסט מלהעביר את העוצמה הזו שלה במלואה. בשביל זה תצטרכו לבוא ולראות אותה על במת פאנל  "חולמות ומגשימות"  ביום שני הקרוב...שם היא תתארח עם 3 חברות הפאנל הנוספות.


את כל הפרטים על ארוע  Day Dreaming תוכלו לקרוא כאן, וכרטיסים אחרונים ניתן לקנות ישירות מכאן






תגובה 1:

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)

פרק חדש בפודקאסט , אורחת: עדי הלמן

  לפני שנתיים וחצי איירתי את Adi Helman ביום החמישי בפרויקט הלוק היומי. בשבוע שעבר נפגשנו להקליט פרק של שעה בפודקאסט שלי ומצאנו את עצמנו בש...