יום ראשון, 26 באוקטובר 2014

הדרכת diy: תמונות ממוסגרות מיניאטוריות ומתוקות

מכירים כבר  את החנות שלי - Colourful way shop?  אתם יודעים שבעיני היא הרבה יותר מאשר "רק" חנות?
אני משקיעה המון דמיון, מחשבה ועבודה בלהגשים את החזון שלי לגביה - שתהווה מקום מפגש לקהילת אוהבי היצירה, ממש כמו קבוצת הפייסבוק הנהדרת שאני מנהלת - Colourful way daily, שתציע מגוון מרגש ואיכותי של כלי וחומרי יצירה שאני אוהבת במיוחד ושתיתן מענה גם כמרכז תוכן מעורר השראה. את הצעד הראשון בבביסוס החנות כאתר התוכן שאני חולמת שתהיה - הגשמתי השבוע. מזמינה אתכם להדרכה הראשונה והמתוקה באתר החנות, מקווה שתהנו לקרוא כמעט כמו שאני נהניתי להכין אותה :)




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)

פרק חדש בפודקאסט , אורחת: עדי הלמן

  לפני שנתיים וחצי איירתי את Adi Helman ביום החמישי בפרויקט הלוק היומי. בשבוע שעבר נפגשנו להקליט פרק של שעה בפודקאסט שלי ומצאנו את עצמנו בש...