יום ראשון, 13 ביולי 2014

כוכב שביט

אחרי מספר ימים של לבטים בלתי פוסקים, החלטתי לקיים את ארוע הבלוגריות כמתוכנן. ראויות לציון כל המרצות ומשתתפות הפאנל, שאמרו "אנחנו איתך, מה שתבחרי לעשות" והביעו בי כל כך הרבה אמון, אז איך אני יכולה לאכזב?

יום העיון המיוחד, אי של נורמליות ושמחה, בדיוק כמו השם שבחרתי לו - Happy blogging - יתקיים ביום חמישי הקרוב (17/7ׂ) בשעות הבוקר בסינמטק תל אביב.

כהכנה ליום המיוחד הזה, אני רוצה להקדיש את הפוסט לבלוגריות מיוחדת במינה, אורחת בפאנל הבלוגריות המשובחות  - קרן שביט מהבלוג טוב ויפה.
לצידה בפאנל ישתתפו גם שתי בלוגריות נוספות ואהובות עלי באופן מיוחד - איילת לנדאו מ- "Lula Designואפרת ליכטנשטט מ"אז מה עושה כל היום". לשתי הנפלאות האלה אקדיש פוסטים נפרדים בימים ההקרובים, אבל היום - אני חולקת אתכן את ההתרגשות שלי מקרן שביט.



לקרן נחשפתי לראשונה לפני שנים רבות,  אחרי הכל - היא אחת מבלוגריות הלייפסטייל הותיקות והמובילות בישראל. עוד בבלוג הקודם והצבעוני שלה היא הילכה קסם  עלי ועל עוד רבות כל כך, עם הסגנון היחודי, המילים הזורמות והכנות, שמחת החיים והסטייל האינסופי והטרנדי, והביאה לנו ניחוחות חו"לים אמיתיים. הקולאג' סיילים הנהדרים שלה, בשורה של ממש בתחום המכירות היחודיות - עם מציגים שנבחרו בפינצטה שהיא השכילה בכשרונה לאתר לפני כולם, כל פעם בלוקיישן משגע אחר ובאוירה קסומה ומסקרנת הם תחנת חובה לכל חובבת שופינג, סטייל או השראה.




כיום, מזה כמה עונות, קרן מעצבת ליין גלביות משגע, ונראה לי שהיא-היא אחראית לכך שכולן לובשות גלביות השנה, ואין מגזין אופנה נחשב שלא מקדיש לכך כפולות עמודים, והדגמים של קרן כמובן מככבים.







קולקציית הגלביות החדשה התקבלה בהתלהבות כל כך רבה, שפספסתי את הדגם שרציתי, איזה מזל שקרן פותחת בסוף החודש חנות פופ אפ בתל אביב, ממש ליד אורנה ואלה בשינקין, ואני אוכל לגשת בנחת ולבחור לי מקולקצייה טרייה אף יותר, בדקו את העמוד של קרן בימים הקרובים, ותקבלו את כל הפרטים על החנות המדליקה.

קרן מחזיקה גם חנות אוצרות וינטאג' ליד ביתה בעמק יזרעאל - האיזולטור, שילוב יפהפה בין סטודיו לחנות אוצרות יד שנייה, אני אתן לתמונות לדבר בעד עצמן:








בנוסף לכל העיסוקים הנהדרים וההשגים הגדולים, בשקט בשקט שוקדת קרן גם על כמה פרוייקטים מפתיעים חדשים, אולי היא תרצה לספר עליהם בסוד לאורחות הארוע :)




אני מתכוונת לשאול אותה כל כך הרבה שאלות בפאנל, ואני יודעת שהתשובות שלה יעוררו בי השראה עצומה. כבר בשיחות הטלפון שנהלנו לקראת יום העיון שיתפנו אחת את השניה בתובנות מרתקות והיא נסכה בי השראה רבה. אין ספק שצריך אופי מיוחד מאוד על מנת להגיע להצלחה מהסוג של קרן שביט, לשמר אותה, ולחדש ולגדול ללא הרף. עם זאת, לצד האופי המיוחד הזה, יש גם הרבה נסיון וחכמת חיים, ואני אהיה מאושרת לראות את קרן חולקת מהידע והנסיון בנדיבות רבה עם אורחות הארוע ואיתי - מנחת הפאנל.

מזמינה את כולכן לכתוב תגובות, לשאול את קרן שאלות שמרתקות אתכן, ואני אעביר לה בפאנל שאלות נבחרות ואת התשובות אשמח לחלוק אתכן בפוסט מיוחד לאחר הארוע.


נותרו עדיין כרטיסים אחרונים, וממש-ממש כדאי לכן להגיע, הנה תזכורת לסדר היום של יום העיון המעשיר והכיפי, וכל מי שכותבת בלוג, בין אם הבלוג כבר ותיק ומצליח ובין אם הוא בחודשיו הראשונים, תמצא בו עניין רב ותפיק ממנו רבות. גם מי שחולמת להתחיל, יכולה לרכוש בו ארגז כלים מצוין שלא תוכלו למצוא בקלות בשום מקום אחר...





נקודה חשובה נוספת בארוע היא נטוורקינג ויצירת קשרים. אני מאמינה שיש לכך חלק מהותי בהצלחת הבלוג, ולכן אני משלבת משימות נטוורקינג כיפיות ופרקטיות לאורך הארוע כולו. חסל סדר בושה, מהארוע הזה תצאו עם כמה ידידות חדשות ושיתופי פעולה מיידיים או עתידיים:)

לרכישת כרטיסים במחיר 310 ש"ח (או 250 ש"ח לכרטיס שני): irisfgl@gmail.com

מספר המקומות מוגבל, ומדובר בארוע חד פעמי שלא יחזור, אז ממליצה שתשריינו לעצמכן מקום.
אשמח להפגש בארוע!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)

סדנאות הפאנץ׳ נידל שלי

בחודשים האחרונים אני מעבירה סדנאות של פאנץ׳ נידל - אמנות הטקסטיל הצבעונית הנהדרת שאני כל כך אוהבת ליצור בה וללמד אותה.  מדובר על טכניקת רקמה...