יום חמישי, 10 באוקטובר 2013

דפי וואשי טייפ

על הנפלאות של הוואשי טייפ אני לא ממש צריכה להרחיב, כבר נכתב על כך רבות בבלוג (כאן למשל), 
אבל היום אני רוצה לכתוב על טויסט נחמד ושימושי להפליא - דפי וואשי טייפ
הדפים, מתוצרת חברת we R memory keeprs, מגיעים כחבילה קטנה בת עשרים דפים בדוגמאות גרפיות שונות. ניתן לקרוע או לגזור אותם, ואפילו לעשות שימוש במחוררים. הם נדבקים בקלות, ממש כמו וואשי טייפ, ואף מתקלפים בקלות מבלי ללכלך או להשאיר סימן.
רציתי להדביק אותם למסגרות עץ חמודות ושטוחות שמצאתי בחנות היצירה, ובדמיוני הם השתדכו נפלא ביחד לכדי מגשים קטנים בסגנון יפני, המתאימים להניח בהם חפצים קטנים או כלי כתיבה.
אני חושבת שהשידוך הצליח :) ואתם?


חומרי הגלם - מסגרת עץ ודף וואשי טייפ



הדף הוא למעשה מדבקה עשויה נייר אורז מודפס. אני ממליצה להדביק בזהירות, לחשוף
כל פעם חלק קטן מהמדבקה, לשטח את הקפלים ובועות האויר עם האצבע, ואז להמשיך ולקלף.



 אהבתי את השילוב של הדוגמא עם העץ הבהיר, ולכן בחרתי להשאיר חלק מהמשטח חשוף.



אך אפשר כמובן לכסות לגמרי, וגם לשלב מספר דוגמאות ביחד


עדכון  - מאי 2014: ניתן לרכוש את חבילות דפי הוואשי טייפ הצבעוניים גם בחנות החדשה שלי:

9 תגובות:

  1. רעיון מקסים
    עכשיו יש לי רעיון עם הדף וואשי שכבר שנה יושב אצלי

    השבמחק
  2. מקסים! כמה עולים דפים כאלו ואיפה ניתן להשיג?

    השבמחק
  3. יצא מוצלח ביותר. איפה קנית ברשת? אני לא הצלחתי עם אף לא אתר אחד.....
    נעמי

    השבמחק
  4. תודה לכולכן:) ראיתי את הדפים במספר חנויות. אני קניתי אותם בחנות אקוורל ליד עזריאלי והם עלו כתשעים ש"ח.

    השבמחק
  5. נראה חומר מדליק ומלא פוטנציאל.
    תודה על הפוסט :)

    השבמחק
  6. אם מישהו מכיר חנויות נוספות בהן ניתן לרכוש..אשמח לעדכון .. תודה

    השבמחק
  7. בנשר פתחו חנות חדשה ליד רמי לוי, ניתן לקנות בבודדים במחיר זול, ממש התפלאתי על הגילוי של דפי וואשי..

    השבמחק

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)

פרק חדש בפודקאסט , אורחת: עדי הלמן

  לפני שנתיים וחצי איירתי את Adi Helman ביום החמישי בפרויקט הלוק היומי. בשבוע שעבר נפגשנו להקליט פרק של שעה בפודקאסט שלי ומצאנו את עצמנו בש...