יום שישי, 27 בספטמבר 2013

שבוע בלונדון

שבתי מלונדון אחרי שבוע נפלא ומפנק, עמוס וגדוש בחוויות ויופי. אני רוצה לספר לכם על כל כך הרבה דברים יפים ומעניינים, אך יקח לי עוד קצת זמן לארגן את כל הזכרונות והתמונות לפוסט רהוט ומלא השראה. 
בינתיים אני משתפת בתמונות צבעוניות ושמחות שצלמתי, שיעשו חשק- ונתראה בפוסט הבא, בקרוב מאוד :)

בכל חנות כלבו (ויש המון) תמצאו מחלקת כלי בית צבעונית ועדכנית, ובכולן שמור מקום של כבוד 
למצעים וכריות נוי משגעות של מיטב המותגים



חלון ראווה מתוק ושמח במאפייה בצ'יינה טאון


 
שכונת ניל'ס יארד הצבעונית והכובשת, עם איזכורים היפיים הקורצים מכל פינה



 לא רחוק משם, בדרך לקובנט גרדן, פתאום ראיתי מולי חנות של קייט ספייד, לא האמנתי למראה עיניי! שפשפתי עיניים, ונכנסתי באושר.

לניירות, מוצרי עטיפה וכרטיסי ברכה שמור מקום של כבוד בכל חנות.
אבל ב-Paperchase תמצאו מבחר שווה וגדול במיוחד

אמני רחוב בכל פינה במרכזי התיירות ההומים


פטיסרי L'aduree הנפלא. אתם תקראו על כל מקרון ומקרון בפוסט הבא:)


חלונות ראווה מהממים ב-ספלרידג', חכו עד שתראו את יתר החלונות...

מוזיאון ויקטוריה ואלברט המרתק טומן בתוכו הפתעות לא צפויות, כמו השער 
הצדדי הזה העשוי כולו שבשבות נייר


 כקילומטר משם, פארק קנזינגטון המופלא על שטחיו הירוקים, אגמיו ומגרש 
המשחקים הקסום לזכרה של הנסיכה דיאנה, אך על כך ארחיב בקרוב. 
יש למה לחכות :)









10 תגובות:

  1. אוי לונדון, איזה כיף איזה כיף איזה כיף! מחכה בקוצר רוח לפוסטים הבאים...

    השבמחק
  2. אוי אוי אוי...
    אני אשב לבד בחושך.

    השבמחק
  3. אני מאד מקווה בשבילך שמחר בבוקר מחכה לי איזה מקרון בגן......

    השבמחק
  4. בדיוק חושבים על טיסה לאנגליה עדיין לא החלטנו לאן, מחכה לפוסט הרהוט והמלא השראה.
    לא בסבלנות יתירה אני חייבת לציין.

    השבמחק
  5. לייק ולייק על כל תמונה, איזו צבעוניות כובשת

    השבמחק
  6. נוסעת ללונדון בנובמבר והאמת, מתרגשת ממש. למרות שהייתי שם כבר פעמים רבות, הפעם לוקחת את הבעל ורוצה חוויה קצת אחרת. התחלתי מלהזמין מלון בשורטדיץ' במקום באזורים הרגילים. המלצות על מקומות שווים להסתובב בהם, מסעדות מצוינות, שופינג כיפי ותערוכות טובות יתקבלו בברכה ומקרון אחד בלודרי ייאכל לכבוד כל ממליץ! :)

    השבמחק
  7. היי איריס. תוכלי בבקשה לכתוב על תמונות המצעים והכריות בהתחלה באילו חנויות הן צולמו? אכניס לרשימות לביקור הבא...

    השבמחק
    תשובות
    1. ממש בכל כל בו תמצאו פריטים נפלאים. במקרה זה - התמונה הראשונה מסלפרידג, והשנייה והשלישית (אולי? אולי? אני כבר מתבלבלת לגמרי) - מג'ון לואיס ודבנהמ'ס. גם במרקס אנד ספנסר היו דברים חמודים להפליא. כל בתי הכלבו הללו נמצאים באותו צד של המדכרה, בהפרשים של כמה מאות מטרים ברחוב אוקספורד, החל ממרבל ארץ' ועד פיקדילי סירקוס.

      מחק
  8. הי איריס, אם יש לך גם המלצה על מלון במחיר סביר - אשמח :)

    השבמחק
  9. בעלי טס מחר למנצ'סטר, עשית לי חשק (ורעיונות) למתנות....

    השבמחק

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)

סדנאות הפאנץ׳ נידל שלי

בחודשים האחרונים אני מעבירה סדנאות של פאנץ׳ נידל - אמנות הטקסטיל הצבעונית הנהדרת שאני כל כך אוהבת ליצור בה וללמד אותה.  מדובר על טכניקת רקמה...