יום חמישי, 25 ביולי 2013

חמישה דברים טובים


בחודש האחרון חוויתי כמה חוויות מצוינות וגיליתי כמה תגליות מומלצות ממש, ומכיוון שאני נהנית לפרגן לדברים טובים והכי אוהבת לחלוק אותם עם קוראי הבלוג, אני מייסדת  היום פה בבלוג מדור חדש - חמישה דברים טובים:


1. שירים פשוטים
הייתי עם בתי בת החמש בשירים פשוטים - מופע מוזיקלי לכל המשפחה של שלמה גרוניך. בהופעה משלב גרוניך שירים ידועים מהרפרטואר העשיר והנפלא שלו,עם קטעי קישור שהוא מבצע עם נגני הליווי הצעירים והמוכשרים. אתם כבר יודעים שאני מעדיפה פעילויות שמהנות גם להורים, ולא רק לילדים, ואני יכולה להבטיח לכם שזה המקרה! ועוד לא הזכרתי את גאוות היחידה של כל ההורים שמפזמים ביחד "זהו זה ולא אחרת" עם חיוך נוסטלגי ועיניים מצועפות.
נהניתי לראות את הילדה מתרשמת כל כך ממופע מוזיקלי אמיתי, שאינו "מתיילד", ורוב השירים בו  נכתבו במקור לקהל בוגר. להפתעתי היא זכרה חלק מהמילים והלחנים ומאז אנחנו מפזמים אותם ביחד בבית בהנאה, ואפילו שמתי לב שהיא התחילה לנתח חלק מהם. בעיניי זה מרגש ואני באמת ממליצה לכל המשפחה.
ההופעה הבאה תתקיים ביום שבת 3/8 בזאפה הרצליה ואפשר להתעדכן גם בעמוד הפייסבוק של שלמה גרוניך.




2. קלאסיקה עכשווית
הופעה נפלאה נוספת היא ההצגה הקוסם מארץ עוץ של בית לסין והמדיטק. כששאלתי את בתי מה הכי אהבה בהצגה - ענתה "הכל", ואני מסכימה לגמרי. הכל היה נהדר - ואני נהניתי כמוה :) מדובר בכשרון גדול של הצוות כולו  - המשחק, השירה, התפאורה, התלבושות הנהדרות ועוד... חוויה מקסימה ואיכותית שמגיע לה שאפו גדול!




3. קר, מתוק וטבעי
אף פעם לא הייתי מחובבות הקרטיבים, אך פתאום כשקראתי בעיתון על פריZ -  קרטיבים מפירות טריים, ממש התחשק לי! צירוף מקרים - כשעה מאוחר יותר חלפנו באבן גבירול ופתאום ראיתי את השלט של החנות (שאת כתובתה לא ידעתי). מיד קפצתי מהאוטו  וגילתי חנות-דוכן קטנה עם עשרות סוגי קרטיבים על טהרת הפרי בלבד, בכל טעם כמעט. שלושת הפייבורטים שלי - קוקוס, גויאבה ושילוב של בננה, מלון ותמר. הקרטיבים מגיעים בגודל רגיל או קטנטן ממש, אם רוצים לטעום הרבה טעמים בלי להגזים. אם אתם לא אוכלים במקום - יארזו לכם באופן שישמור אותם קפואים עד ארבעים דקות. 
אני חייבת להודות שמאז שטעמתי מהם אני מפנטזת על קרטיבים בשילובי פירות על בסיס יומיומי, ואפילו הכנתי גלריה מיוחדת עם מתכונים שוויםואתם מוזמנים להנות.
פריZ - אבן גבירול 158, תל אביב




4. עמוד פייסבוק שכדאי לעקוב אחריו
מכירים את עמודי הפייסבוק שכאשר מתפרסם בהם סטטוס חדש, ישר עוזבים הכל וקופצים לבדוק? כזה הוא עמוד המומלצים של אורית, שצובר תאוצה עם קהל אוהדים מכור שהולך וגדל, ובצדק. אורית, כפי שמתגלה בין השורות, היא בחורה אינטלגנטית וקולית, עם טעם טוב ויחודי. היא אוהבת טיולים בארץ ובחו"ל, ומכירה פינות חמד ופנינים אמיתיות. היא תמיד יודעת למצוא את בעלי המלאכה והמקומות המיוחדים ששובים את הלב, ועליהם היא מספרת בקול ברור ומרגש. אני סומכת על ההמלצות של אורית ונהנית מהן כל פעם מחדש, כדאי גם לכם...




5. חנות שכיף להכיר
בשדרות דוד המלך, ממש ליד ככר רבין נפתחה חנות מוצרי נייר מעוצבים ושמה Papier (נייר בצרפתית). ליין המוצרים נע על סקלת האפור-שחור-לבן, עם נגיעות של גוונים חומים וזהובים וכולל שפע מחברות, פנקסים, ניירות, כלי כתיבה, גלילים דביקים ועוד. ההשפעות וההשראות המגוונות והמרתקות ניכרות \בכל אחד מן הפריטים וגם בעיצוב התצוגה והחלל המזמינים לבלות ולחפש בחנות עוד ועוד אוצרות. כל המוצרים מיוצרים בישראל בשיתוף פעולה עם המעצבות שרון ברונשר ושירן רוקאווי.
Papier, שדרות דוד המלך 1, תל אביב

2 תגובות:

  1. תודה על המלצות נהדרות. תמיד כיף לגלות דברים חדשים.

    השבמחק
  2. תודה על ההמלצות. רעיון נפלא!!!
    תבורכי
    (:

    השבמחק

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)

פרק חדש בפודקאסט , אורחת: עדי הלמן

  לפני שנתיים וחצי איירתי את Adi Helman ביום החמישי בפרויקט הלוק היומי. בשבוע שעבר נפגשנו להקליט פרק של שעה בפודקאסט שלי ומצאנו את עצמנו בש...