יום ראשון, 28 באפריל 2013

מועדון החברים של Colourful way


בשבוע הבא יישלח הניוזלטר הראשון למנויי מועדון החברים של Colourful way
הניוזלטר הזה קינן אצלי חודשים ארוכים, ואני שמחה כל כך שהוא יוצא כעת אל הפועל,
ראשון בין מספר פרויקטים וחידושים שאני עובדת עליהם מזה זמן. 

הרעיון מאחורי מועדון החברים של Colourful way הוא פשוט אבל יפה: ערוץ תקשורת נוסף בינינו -
ביני ובין קהל הקוראים. ערוץ מעט שונה, המאפשר גם תכנים אחרים - ושדורש ממני
לחדש, לרגש ולדייק, כמו שאני אוהבת :) 

כל מי שנרשם כחבר במועדון (ההרשמה בחינם) יקבל ישירות לתיבת האימייל אחת לחודש
ניוזלטר מלא כל טוב: עדכונים טרנדיים, טיפים שווים, הדרכות שימושיות, והטבות מיוחדות
שנרקחו במיוחד עבורנו על ידי מיטב החברות והמעצבים האהובים עלי.

מזמינה אתכם ללחוץ כאן ולהצטרף למועדון החברים של Colourful way





4 תגובות:

  1. נרשמתי, תודה!
    מחכה לראות מה את מכינה לנו...:-)
    דליה

    השבמחק
  2. המערכת אומרת שהמייל שלי כבר רשום, שזה סבבה, אבל למה?:-)

    השבמחק
    תשובות
    1. אם יש בעיה, אפשר לשלוח לי את האימייל והשם המלא ואעדכן ברשימה:)

      מחק
  3. גם לי אותו דבר

    השבמחק

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)

פרק חדש בפודקאסט , אורחת: עדי הלמן

  לפני שנתיים וחצי איירתי את Adi Helman ביום החמישי בפרויקט הלוק היומי. בשבוע שעבר נפגשנו להקליט פרק של שעה בפודקאסט שלי ומצאנו את עצמנו בש...