יום רביעי, 17 באוקטובר 2012

חרוזי גיהוץ - השגעון הצבעוני שיסחוף גם אתכם

בזמן האחרון אי אפשר להתעלם ברחבי הרשת ובמחוזות הפינטרסט מהיצירות המפוקסלות, הצבעוניות והמסקרנות. ברור מקיף העלה כי מדובר בחרוזי גיהוץ, אותם מסדרים ע"ג לוח ניטים יעודי  ואז מגהצים, כשבין המגהץ והחרוזים מניחים נייר שעווה (או נייר אפייה), למניעת הדבקות. כשהחרוזים מתקררים, מוציאים אותם מהלוח כמקשה דבוקה אחת - והרי לנו יצירת מופת ומקור לגאווה:)
ניתן להגיע לאפקטים מקסימים דמויי רקמה או מפוקסלים, להשתמש בשילובי גוונים מרתקים וליצור כל דבר שיעלה בדעתנו.
רוצים דוגמאות? בבקשה:
תחתיות הכוסות הרקומות עברו מתיחת פנים

קשת שיער זו אופציה מקסימה

ותליונים כמובן

ואפילו סיכות ראש מינימליסטיות בשתי שניות

כולם אוהבים את במבי



וגם את צבי

אחד הרעיונות האהובים עלי - מסגרות בדוגמאות שונות ומגוונות.


 יש לי חולשה למוטיבים שבטיים בגווני ניאון, שחור ולבן, כמו בלוח ההשראה שהעליתי בעבר,
ולכן אני בטוחה שזה הדבר הראשון שאני הולכת ליישם


 
תראו את הדבר המדהים הזה,
של האמנית  השבדית Cilla Ramnek


מפיות תחרה בגוונים פסיכדליים וקערות הורסות שאני לא לגמרי מבינה עדיין איך מכינים...
מבטיחה לעדכן!


 פלייסמט בעיצוב אישי:)

   
שלט לדלת חמוד וקל


ועוד כמה - אני משוגעת על הפונטים והצבעוניות הרטרואית שלהם!!!


  רעיון שימושי, מקורי וקל:)

אפשר להכין בצ'יק צ'ק כל דוגמה שאנחנו רוצים- לקישוט שולחן, משחק לילד,
או כמתנה קטנה של תשומת לב.

ועכשיו תזכורת:
בבסיסו של דבר אלה חרוזים לכל דבר וניתן להשתמש בהם ובצבעוניות הנפלאה והמגוונת שלהם


עוד דוגמה נהדרת.
שימו לב כמה הצבעוניות מרהיבה-לרוב הם נמכרים במשפחות צבעים - פסטלים, פלורסנטיים, שקופים, ועוד...


קישור לתצוגה מקסימה של מתלי עציצים - לא לפספס!


 - מוצרים שכיף לצייר איתם מהחנות שלי Colourful way

23 תגובות:

  1. הי איריס.
    יש לך בלוג מקסים!
    את הקערות מכינים בעזרת קערה חסינת אש משומנת בשמן. אחרי השימון מפזרים את החרוזים בקערה ובעזרת הידיים משטחים לדפנות הקערה. צריך שלא יהיו מרווחים גדולים בין החרוזים. להכניס לתנור בטמפרטורה של 200 מעלות, החרוזים משנים צורה די מהר ונדבקים אחד לשני. להוציא מהתנור ולהפריד מהקערה חסינת האש כשהחרוזים התקררו.

    בהצלחה
    אושרת

    השבמחק
    תשובות
    1. אבל איך עושים את זה ככה שיוצאות דוגמאות יפות? מה בעצם מחזיק את החרוזים?
      אגב, אני זוכרת שבתור ילדה הייתי עושה המון כאלה! בעיקר כדי להעביר את הזמן בחופש הגדול עם בנות דודות שלי...

      מחק
    2. Colourful Way: חרוזי גיהוץ - השגעון הצבעוני שיסחוף גם אתכם >>>>> Download Now

      >>>>> Download Full

      Colourful Way: חרוזי גיהוץ - השגעון הצבעוני שיסחוף גם אתכם >>>>> Download LINK

      >>>>> Download Now

      Colourful Way: חרוזי גיהוץ - השגעון הצבעוני שיסחוף גם אתכם >>>>> Download Full

      >>>>> Download LINK zB

      מחק
  2. אני ממש רוצה להתחיל להתנסות ביצירה עם החרוזים האלה! רק שאין לי מגהץ... מי מגהץ בימינו?!

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה קטע זה בדיוק מה שבאתי לכתוב... אין בבעלותי מגהץ!!

      מחק
  3. הבאת דוגמאות יפיהפיות!
    מצחיק. זוכרת את החרוזים האלה מילדותי אי שם בשנות השבעים..
    וגם עם הילדים שלי עבדתי איתם לפני עשור +
    כיף ש"מוצרים של פעם" עושים קאמבק

    השבמחק
  4. איזה שלמות!!!
    אני מאוהבת ברעיון. אצה רצה לנסות!!!
    (מי היה מאמין שהחרוזים שהיינו מתעסקים איתם בילדות עושים כאלה דברים?!)

    השבמחק
  5. מהמם!
    וגם - מתה על הבלוג שלך!!::))

    השבמחק
  6. הרגת אותי עם הפוסט הזה, פשוט הרגת.

    יש לנו מיליון כאלה בבית, מהמשחקים של הילדים.. הבת שלי כבר ישנה אבל מחר אני אני מראה לה את הפוסט שלך והיא מתעלפת מהרעיון.......
    אני לא הבנתי איך עושים קערה, בסדר מורחים שמן שלא יידבק לתבנית
    אבל מה מונע מהחרוזים ליפול אחד על השני???? את הבנת את זה?

    תודה רבה!!
    לימיצ

    השבמחק
  7. איזה דברים יפים,
    לא חשבתי שאפשר לעשות כל כך הרבה מהחרוזים האלו.
    הבנות שלי אוהבות מאד לעשות את זה.

    השבמחק
  8. לימיצ - השמן דיי מדביק את החרוזים לקערה. צריך לעבוד בעדינות ולא לטלטל. אני לא עשיתי עם שום דוגמא, סתם פזורים אקראית וזה היה קל ויצא מקסים. לארגן אותם בדוגמא ספציפית נשמא....מאתגר :-)
    בפורים חילקתי ככה משלוחי מנות.
    והנה ההדרכה :
    http://www.wooz.dk/?page_id=2611
    בהצלחה

    השבמחק
  9. רשומה מדהימה.
    עושה חשק להתחיל ליצור כאלו...

    הכל מהכל.

    תודה רבה

    השבמחק
  10. מקסים! קניתי את החרוזים באיקאה, בפרץ של נוסטלגיה, אבל לא ראיתי שם משטחי ניטים וגם לא בשום מקום אחר. איפה משיגים?

    השבמחק
    תשובות
    1. אפשר להשיג בחנויות יצירה, תחת השם - חרוזי גיהוץ. יש שתי חברות מובילות - האמה בידס, פרלור. ראיתי לדוגמא מבחר לא רע ב"מאי ארט" בדיזנגוף סנטר, אולי ב"אקוורל" ליד עזריאלי. שווה להתקשר לשאול...

      מחק
  11. אחד הפוסטים המדהימים, היצירתיים והמעוררי השראה שראיתי לאחרונה
    כן ירבו כמוך

    השבמחק
  12. פוסט מרהיב ומעורר השראה!
    תודה על שלל הרעיונות, באמת שמתי לב שדליים של חרוזי גיהוץ נמכרים בחנות היצירה האהובה עלי ותהיתי עד כמה זה חזר. אז- בגדול!
    עשית לי חשק...
    ואפילו יש מגהץ:-)

    השבמחק
  13. כשמעבירים מגהצים על החרוזים האלה אז נוצרים דברים יצירתיים

    השבמחק
  14. איפה אני משיג חוברת לצורות ויצירות?

    השבמחק
  15. Colourful Way: חרוזי גיהוץ - השגעון הצבעוני שיסחוף גם אתכם >>>>> Download Now

    >>>>> Download Full

    Colourful Way: חרוזי גיהוץ - השגעון הצבעוני שיסחוף גם אתכם >>>>> Download LINK

    >>>>> Download Now

    Colourful Way: חרוזי גיהוץ - השגעון הצבעוני שיסחוף גם אתכם >>>>> Download Full

    >>>>> Download LINK

    השבמחק

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)

פרק חדש בפודקאסט , אורחת: עדי הלמן

  לפני שנתיים וחצי איירתי את Adi Helman ביום החמישי בפרויקט הלוק היומי. בשבוע שעבר נפגשנו להקליט פרק של שעה בפודקאסט שלי ומצאנו את עצמנו בש...