יום רביעי, 29 באוגוסט 2012

מגע של זהב

נעליים עם טאץ' של זהב - עושות לי חגיגה קטנה בלב. מסתבר שבעונה הקרובה נפגוש אותן אצל רוב המעצבים, ובכל צורה אפשרית - עיטורי זהב על מגפיים, נעלי עקב או בובה, כניטים, פסים דקורטיביים, או על העקבים.
אספתי כמה דוגמאות שאני אוהבת במיוחד של מעצבים מדהימים ... ונותר רק לקוות שגם אנחנו נהנה מהן, כי הן עולות כמעט כאילו היו עשויות זהב טהור:)  
 מי לא תרגיש בנשף, נעולה בנעליים קסומות של קייט ספייד?


 הקולקצייה של שרלוט אולימפיה קסומה, משעשעת, מוגזמת ומרגשת. שווה לבדוק!


מזכיר לי קצת את הסיפור חייל הבדיל. הנעליים של קייט ספייד תמיד מספרות סיפור



 כבר כתבתי על מותג הנעליים המדהים, ושווה לבקר באתר שלהן.
אני גרה ליד כיכר המדינה, ורגילה לעבור ליד חלונות הראווה כמעט כל יום,
אבל משהו בשילוב הזה גרם לי לעצור!




איזו עדינות של נעלי בלט, הן כל כך ענוגות...




שימוש מעודן בניטים המחודדים שמשתלטים העונה על אופנת הנעליים.
בעיניי הן מושלמות וסופר פרקטיות, נותר לפתור רק את עניין המחיר.
 אההה, את הטוב ביותר השארתי לסוף...






2 תגובות:

  1. מקסים! איזה כיף לפתוח ככה את הבוקר!

    השבמחק
  2. נעליים מקסימות!
    אני מתה על שילובים שונים של זהב ובעיקר על ניטים.
    עכשיו אני רוצה כמעט את כל אלה שהצגת פה :-)

    השבמחק

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)

פרק חדש בפודקאסט , אורחת: עדי הלמן

  לפני שנתיים וחצי איירתי את Adi Helman ביום החמישי בפרויקט הלוק היומי. בשבוע שעבר נפגשנו להקליט פרק של שעה בפודקאסט שלי ומצאנו את עצמנו בש...