יום רביעי, 22 באוגוסט 2012

נבחרת המחברות שלי

זה השבוע האחרון של החופש הגדול - וההכנות לשנת הלימודים בעיצומן.
הפוסט הקודם בסדרת Back to school עסק בעיצוב בהשראת בית הספר והפוסט הנוכחי יוקדש כולו למחברות.

מחברות מתאימות לכולן ומעוררות התרגשות גם בצעירים וגם בבוגרים:
עבור ילדי הגן זוהי פיסת בגרות - חפץ שמייצג את עולם הגדולים ומשמש עבורם כר פורה ליצירתיות, עבור ילדי בית הספר זהו פתח להתחלה חדשה בכל מקצוע ומקצוע, והם נוהגים לבחור בדקדקנות את המחברת המתאימה ביותר. עבורי ועבור רבים ממכריי מחברת היא החלטה, התחלה, מודעות - מחברת שמיועדת לפרויקט חשוב, להתחלה חדשה, לרישום מחשבות ורעיונות, מחברת סקיצה, ועוד...
אני מקדישה הרבה תשומת לה לבחירת המחברת שמתאימה לי, ומוודאה תמיד שהיא מעוררת בי רגשות חיוביים ו"זריקת מרץ" לפרוייקט שלפני.
אספתי כאן אוסף מחברות יפהפיות של מבחר מעצבים וחנויות מרחבי העולם, כמו כן הוספתי גם רעיונות ליצירת עצמית של מחברות מיוחדות. וכמובן - זהו בלוג של השראה, אז הרגישו חופשיים לראות בדוגמאות היפהפיות המלצה ופתח גם ליצירה עצמאית שלכם, ותמיד מעולה גם לשתף אותנו פה בבלוג :)


מחברות קרטון בהדפס נוף הררי ומושלג שלא יכולתי להתאפק ופרסמתי גם פה
מעצבים: K and A Alesandrini
ההרים הלבנים והמושלגים, פסגות ההרים - כל אלה טומנים הבטחה להתחלה חדשה
ולאמונה שלנו בעצמנו שנכבוש את פסגת ההר.
מחברת מצויינת להתחלה של פרוייקט חדש :)


הדפסים גאומטרים, מוטיבים שבטיים, צבעי ניאון - כל מה שאני אוהבת בסט מחברות הורס אחד.
וממש כדאי לבקר ביתר עמודי האתר שלהם - קולקציות משגעות בסטייל נהדר.



גם להם מבחר משגע, גדול ומקורי עם המון דגמים מתוקים ומסוגננים. שימו לב לסוודרים הרקומים
והסרוגים של הכלבלבים המתוקים...



ומה דעתכם על מחברות הרטרו האלה שעברו מתיחת פנים?
מין גיק שיק עדכני, וכמובן שאני רוצה את כולן!


מחברות מצילומים ומשטחי צבע.
אפשר ליישם לבד בגרסת ה-do it yourself עם אוסף תמונות ביתיות
או לרכוש את היפהפיות האלו בחנות



עדינות, שמנמנות ורגועות, מרגישות לי כמו התחלה של רומן



עוד הצעה שלי ל-DIY: מחברת campus עבה ופשוטה, בד כותנה משובץ במראה כפרי,
מפית קרושה עדינה מנחלת בנימין, וסרט קטיפה -
ויש מחברת בסגנון ישן ומתוק בצ'יק צ'ק.


שלוש מחברות יפות ומושקעות במיוחד בהדפס גאומטרי,
בתוך שרוול נייר עם הדפסי סרגלים שונים





מחברת בעיצוב דרמטי, מרשים ופשוט לעשייה




ואם כבר מכינים לבד- גם וואשי טייפ היא אופציה פשוטה ושמחה.
תופתעו לגלות שהמחברות עוצבו על ידי חבורה שמחה ומוכשרת של בנות עשר.



אני אוהבת את המחברות של תמר בר - הן משלבות עיצוב קלאסי ובסיסי עם הומור וקריצה,
וכל זאת תוך תשומת לב רבה לפרטים:הספירלה בגוון זרחני ומטאלי,
והיצורים החמודים צבועים בצבע כסף ושקועים בכריכת הקרטון.



כבר מהשם שלהם - Trapped in Subarbia ניתן לנחש שזה הולך להיות מעולה...
לא סתם הם זכו  בפרס על העיצוב הזה, הוא פשוט קולע, תרתי משמע. לכל המיואשים שזורקים
לסל הניירות דף מקומט אחד אחרי השני - לכו עד הסוף! כדור הנייר מקבל צורת
כדורסל או כדורגל מיד בסיום הקימוט, בזכות גב הנייר המודפס בדוגמה המתאימה.



מדריך חמוד איך להכין מחברות קטנות מקופסת דגני בוקר



טרנד הדיפינג - טובלים בצבע מנוגד או את קצה קצהו של חפץ כגון אגרטל, רגלי ספה או שולחן,
ומקבלים מראה מעודכן ושיקי בקלי קלות. ועכשיו תראו כמה נפלא זה נראה כשמדובר במחברות?




ואחרונה חביבה: מחברת רקומה במראה גאומטרי.
את הסט המלא, המספיק להכנת שתי מחברות ניתן לקנות בחנות המעצבת  CuriousDoodles 


9 תגובות:

  1. אני חולת מחברות והבאת פה מגוון רחב ומקסים :)
    יש פה כמה שממש אהבתי :))

    השבמחק
  2. אוהבת את כולן! (במיוחד את הרקומה :) ). מהמם!

    השבמחק
  3. איזה אוסף מאלף!
    ואיזה כיף לי- סוף סוף הזמנתי את חבילת הוואשי-טייפ הראשונה שלי :)

    השבמחק
  4. ממש ממש מהםם!!!
    עשית לי חשק לכתוב במחברת :)

    השבמחק
  5. ממש ממש מקסים!!!
    עדית לי חשק למחברת :)

    השבמחק
  6. תודה איילת, אפרת וטוטוש - ואפרת... הוואשי טייפ בדרך אליך :)

    השבמחק
  7. הדוגמאות ממש מקסימות, התרשמתי מאוד מהמחברות שלך. פשוט מדהים!

    השבמחק
  8. פוסט מרגש כל כך לחובבת מחברות וstationary שכמותי
    מהמם!!!

    תודה
    טלי

    השבמחק

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)

פרק חדש בפודקאסט , אורחת: עדי הלמן

  לפני שנתיים וחצי איירתי את Adi Helman ביום החמישי בפרויקט הלוק היומי. בשבוע שעבר נפגשנו להקליט פרק של שעה בפודקאסט שלי ומצאנו את עצמנו בש...