יום רביעי, 1 באוגוסט 2012

ביקור בתערוכת סגנון ועיצוב

תערוכת סגנון ועיצוב היא תערוכה מקצועית המתקיימת בגני התערוכה בתל אביב פעמיים בשנה - לפני ראש השנה ופסח, ובה מציגים מעצבים ומשווקים את מיטב מרכולתם בתחום עיצוב הבית בפני קניינים, בעלי חנויות, עתונאים, בלוגרים ובעלי עניין.
ביקרתי בה אתמול, ואני רוצה לשתף אתכם בכמה מציגים ומוצגים ש"עשו לי את זה"- באופן אישי ועיצובי גם יחד...
אתחיל מקאווליני. עמי ואסף הם יבואני מוצרי הנייר של חברת קוואליני האמריקאית, הם משווקים את הסחורה המשובחת למיטב החנויות, ולאחרונה אף פתחו חנות און ליין נהדרת.
מוצרי הנייר של קאווליני יפים בצורה יוצאת דופן, וכשרואים את המבחר באופן אישי, ולא דרך מסך המחשב, הם יפים ומרשימים אפילו יותר. אני מבטיחה לכם שרוצים לקנות ה-כ-ל: מגנטים, תיקיות, ניירות אריזה, חותמות, מחברות, דפי ממו, מדבקות ומי יודע מה שכחתי, ובכל הדוגמאות בבקשה :)
ועוד לא התחלתי לדבר על הסטיילינג ה-מ-ה-מ-ם שהם עשו לביתן שלהם: קירות שחורים, ארונות תצוגה מעוצבים בסגנון עתיק העשויים קרטון גלי - פשוט אבל הורס!!! בין כל קבוצת מוצרים פזורים אביזרי אוירה נוסטלגיים שמי יודע איך הצליחו להניח עליהם יד. זה היה ביתן שאי אפשר לעמוד בפניו! כל הכבוד עמי ואסף!! ומנסיון אישי בעבודה איתם  - הם גם כל כך נחמדים ומקצועיים. קוראי הבלוג הותיקים ודאי זוכרים את שיתוף הפעולה שלנו בפוסט גרפיקת הוינטאג', ובתחרות שערכנו בעקבותיו...






טווילינגן - המותג העליז והיפה של אורית זילברמן הוא פנינה נוספת בתערוכה. לצד מוצרים ותיקים כלוחות מגנטיים, מסגרות ואלבומי תמונות כיכבו כריות חדשות ויפהפיות בעיצוב בלעדי כמובן. הבדים  עוצבו על ידי הסטודיו והודפסו עבורו, והתוצאות - קוליות, עליזות ועכשוויות מאוד. שילובים גרפיים יפים בין טכנולוגיה ועבודת יד, בצבעים עליזים ומאירים.
היה נחמד גם לפגוש את אורית  אשר לפני כשבוע וחצי,  בארוע המקסים של מאיה לנדאו, סיפרה על חבלי הלידה של העסק, על השינוי המקצועי שבחרה לעשות (מהייטק לעיצוב) ועוררה הרבה השראה.





את העבודות היפות של צמד hook n loop ראיתי לראשונה לפני כמה חודשים בחנות מוזיאון ארץ ישראל ואהבתי מאוד.
תמונות יחודיות ומתוקות להפליא לחדרי ילדים עשויות עץ אשר במרכזו חור בצורת חיה, שאת תמונתה משלימה צללית בד.  התמונות מגיעות בגוונים שונים והבדים היפים מותאמים בתשומת לב ובדקדקנות לנושא התמונה. צמד השותפות - אלישבע מנקין ותמר שור, הוציאו לאחרונה מוצר חדש, שלווה בין היתר ב"משאל עם" בפייסבוק - לוח מחיק שהוא מדבקה מעוצבת. יפה, שימושי וחמוד :). את כל מגוון המוצרים תוכלו לראות גם בחנות האינטרנט של המותג.






אחרונה חביבה (היא באמת חביבה, קורנת ומתוקה)  - קרן נובל מבוטיק bebestore, המייבאת לארץ את מוצרי הנייר של המותג האנגלי המשגע Talking Tables.
המוצרים יפהפיים ויהפכו כל שולחן לחגיגה, וכל עוגה פשוטה למלכותית. אהבתי מאוד את שרשרת בובות הנייר בסגנון רטרו,  את מארזי הכן-בעצמך-ריבה, את מגשי הקאפקייקס עליהם התארחו יצירות הקרמיקה הנפלאות של יעל יניב, ועוד.... מומלץ בחום!




התערוכה תהיה פתוחה גם היום - יום חמישי (עד 18.00), ואתם מוזמנים לעקוב אחרי כל אחד מהמעצבים או החנויות המוזכרים  בפוסט גם באמצעות החנויות, הבלוגים והאתרים שלהם.

3 תגובות:

  1. פוסט כייפי, נראה ששווה לבקר בתערוכה כאת :) והבלוג מקסים!

    השבמחק
  2. אשמח מאוד להתעדכן אם יש בינואר הקרוב תערוכה.

    השבמחק

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)

פרק חדש בפודקאסט , אורחת: עדי הלמן

  לפני שנתיים וחצי איירתי את Adi Helman ביום החמישי בפרויקט הלוק היומי. בשבוע שעבר נפגשנו להקליט פרק של שעה בפודקאסט שלי ומצאנו את עצמנו בש...