יום שני, 9 ביולי 2012

קולקציית ריזורט 2013 של Valentino


לעיתים רחוקות אני נתקלת בקולקצייה שגורמת לי לעצור הכל ולשקוע בתוכה.
קולקצית Resort 2013 של Valentino בעיצובם של Pier Paolo Piccioli & Maria Grazia Chiuri היא כזו.

מצאתי את עצמי מדפדפת בהשתאות ועונג בין התמונות באתר Style.com, וצוללת לתוך כל תמונה, מנסה לפענח את הקוד הקסום של רכיביה. הקולקצייה שואבת השראה ממקורות מגוונים, ומספרת סיפור מרתק כשמסתכלים על כולה כיחידה אחת.  מדהים להתעמק ולשאוב השראה מן הגזרות הנפלאות, בחירות הטקסטיל המעניינות, הצבעוניות העליזה והחופשית, הפרטים הקטנים והמושקעים והאוירה הנסיכותית, הגאה והקסומה שעוטפת את הקולקצייה.
ניתן למצוא כאן השפעות שבאופן אישי אהובות עלי מאוד:
לונדון של שנות השישים - בגזרות האופייניות לתקופה ובהדפסים ובאפליקציות הפרחוניות בגווני פסטל מתוקים, ואפילו בחליפת התחרה הלבנה שנראית כמו שילוב מזרח מערב מהתקופה הסקרנית ההיא, בה המערב "גילה" את הודו.
אלמנטים שנראים כאילו נלקחו מהציורים הענקיים שהוזמנו על ידי בתי מלוכה ואצילים אחרים - רקמות עשירות ועיטורים סמליים, צווארונים גבוהים וגדולים, פרטים עשירים, גזרות צמודות מתנייים ונפוחות תחתית, ושרוולים נפוחים או ארוכים.
ואפילו שמלות שנעות לכיוון הריץ' ביץ' העליז והפרחי בגווני ניאון והדפסי חברבורות, שמהלכות קסם, ולא עוברות את הגבול הדק הזה. גם בחירת האיבזור מושכת מעט לכיוון עם הניטים הגסים בנעליים ובתיקים, בניגוד לעדינות הנסיכותית של הבגדים.
בעיניי זו קולקציה מאלפת ומעלפת, אינטלגנטית, מושקעת ביותר, שמחה ובטוחה בעצמה - מאחלת לכולנו שנהיה כאלה :)









כל התמונות מאתר style.com
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
פוסט קודם בנושא ולנטינו תוכלו לקרוא כאן


3 תגובות:

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)

פרק חדש בפודקאסט , אורחת: עדי הלמן

  לפני שנתיים וחצי איירתי את Adi Helman ביום החמישי בפרויקט הלוק היומי. בשבוע שעבר נפגשנו להקליט פרק של שעה בפודקאסט שלי ומצאנו את עצמנו בש...