יום רביעי, 1 בפברואר 2012

גלריות השראה בפייסבוק

אני רוצה לספר לכם, שיש לבלוג גם עמוד חברים בפייסבוק. בעמוד תמצאו עדכוני השראה על בסיס יומיומי, קהילה תומכת ושמחה, ואלבומי השראה מושקעים ויפים:
אני אספר על כמה מהם, ואתם מוזמנים לבקר בעמוד, להרשם כחברים, ולהנות הכל היופי הזה ומגלריות נוספות :)

גלריית Beatles inspired design:
הביטלס, הגדולים מכולם, היוו השראה לדורות של יוצרים, ולא רק מוסיקאים. באלבום יש אוסף של יצירות עיצוביות בהשראת ארבעת המופלאים - מעיצוב פנים, דרך פוסטרים וצעצועים ועד עוגות.
התמונה הזו מ Elle Decor ממחישה עיצוב פנים אקלקטי במיטבו.
וזה הלינק לגלריית הפייסבוק של עיצוב בהשראת הביטלס


גלריית Cupcakes
מה יש לאמר על העוגות האישיות המשגעות האלה, האהובות בכל העולם? אינסוף דוגמאות, עיצובים, צבעים וקישוטים שהם חגיגה לכל החושים (כן, גם לאוזניים, תתפלאו...) ולכן עדיף לחסוך במילים ולעבור לתמונות.

את התמונה היפהפיה הזו מצאתי כאן


גלריית כריות
כריות נותנות אופי לכל ספה, מיטה או כורסא. הן כמו תבלין שמשפיע מטעמו על העיצוב הכללי. בגלריה זו תמצאו כריות מקסימות מכל העולם. חלקן בעבודת יד וחלקן ביצור תעשייתי. כל אחת יחודית ,יפה  ונחשקת.

הכרית העליזה הזו מכאן

נפגש בפייסבוק!

תגובה 1:

  1. אני חייבת לשים ת'ראש על עוגייה.
    ככה בטוח יהיו לי חלומות מתוקים
    גדול!

    השבמחק

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)

פרק חדש בפודקאסט , אורחת: עדי הלמן

  לפני שנתיים וחצי איירתי את Adi Helman ביום החמישי בפרויקט הלוק היומי. בשבוע שעבר נפגשנו להקליט פרק של שעה בפודקאסט שלי ומצאנו את עצמנו בש...