יום שלישי, 20 בדצמבר 2011

התיק שעשה אותי בת שבע עשרה

מאז שעשיתי מנוי לתל אופן (יוזמה של עיריית תל אביב להשכרת אופניים), והתחלתי לרכב בגאון ברחבי העיר על אופניים ירוקים, אני נראית שוב כמו תלמידת תיכון. אין הכוונה שגופי התחטב בין לילה מרוב דיווש, אלא שחזרתי להשתמש בתיק גב. כן, מאז התיכון לא היה לי אחד.
באופניים השכורים אין סלסלה, והחגורה שמאבטחת את התיק קרועה לעיתים קרובות, כך שאני חשה בטחון מקסימלי כשהתיק על גבי, וידי פנויות.
ערכתי חיפוש אינטנסיבי עד שמצאתי תיק גב נוח, יפה ושיקי, שמתאים לסגנון הלבוש שלי ויכול ללוות אותי לכל מקום. ועכשיו אני רוצה להציג בפניכם את נבחרת תיקי הגב השווים, אך אזהרה קטנה לפני שתתמכרו: הם כ"כ יפים, ומספקים אלטרנטיבה נוחה כל כך אחרי שנים של עומס על כתף אחת, שיהיה קשה לחזור לתיק הצד, שיקי ככל שיהיה.
כ"כ יפה... וכ"כ יקר...
מארק ג'ייקובס


ועוד מארק ג'ייקובס אחד, 
שהכי עושה חשק להפעיל קצת את הגוף...  אבל בסטייל


תיק של המעצבת Orla Keily, עם אלמנט הגבעול שהוא סימן ההכר שלה


שילוב עור ובד במראה tie-dye
Urban outfitters



דוגמת קרוקו בגימור מבריק ואבזמי מתכת.
תיק נחשק של  Row, מבית האחית אולסן


ועוד תיק שחור אחד של LeSportsac -
הניילון התפוח בסטייל שמיכת פוך הולך מצויין כל חורף.


מקסים. עושה חשק לנסוע רחוק
Alviero Martini


תיק שק של
Alexander Wang


הטאץ' השבטי שהולך חזק החורף, The North Face


נראה לי ממכר,  כמו הג'ינס או המגפיים הכי אהובים ומשופשפים
Target.com



עדין ויפה
 juicy couture


נצנצים חייבים להכנס לכל נבחרת העונה.
זו אמנם הגרסה היקרה, של M Z Wallace,
אך אלטרנטיבה זולה יותר אפשר למצוא בכל מקום.


מראה קוטור קלאסי - גרסה זולה ומוצלחת
של TOPSHOP


הכי לא נראה תיק גב, נכון? איזה מתוק...
Asos.com


הטרנד הפרחוני is here to stay
 אחד הטרנדים החמים גם באביב שיבוא עלינו לטובה
modcloth.com


5 תגובות:

  1. אוי, אני כ"כ אוהבת תיקים. כרגע ברשימת היקרים-אך-ניתנים-להשגה שלי: תיק גב של כיסים ותיק גב שבטי של Belle and Sue

    השבמחק
  2. בעקרון, תיקי גב הם OUT לגמרי..
    אבל אם הייתימקבלת את הצהוב של אורלה קיילי במתנה, א הייתי מחזירה אותו :-)

    השבמחק
  3. מדדתי כמעט עשרים תיקי גב עד שמצאתי את התיק שלי. תיק של Looka ואני מאוד מרוצה

    השבמחק
  4. כל כך מזדהה...

    אני מתה על תיקי צד ועכשיו בעקבות חזרה ללימודים (קורס פוטושופ) החלטתי להקל על כתף שמאל והזמנתי תיק גב שיקי מ Ebay

    http://www.ebay.com/itm/160930820773?var=460139305175&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649
    תיק נוח ממש ובאיכות מעולה :)
    ממליצה!
    לא רואה את עצמי חוזרת לתיקי הצד בקרוב... :) חח

    השבמחק
  5. אלה תיקי צד שיכולים לגרום לנשים להרגיש צעירות יותר

    השבמחק

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)

פרק חדש בפודקאסט , אורחת: עדי הלמן

  לפני שנתיים וחצי איירתי את Adi Helman ביום החמישי בפרויקט הלוק היומי. בשבוע שעבר נפגשנו להקליט פרק של שעה בפודקאסט שלי ומצאנו את עצמנו בש...