יום שלישי, 15 בנובמבר 2011

פלטת הצבעים של הסתיו: JEWEL BOX

אני מאוד אוהבת את פלטת הגוונים של אופנת הסתיו והחורף השנה. אדום בורגונדי, כחול פטרול,  חרדל וירוק אזמרגד. ולכל מי שהמילים האלה אקזוטיות מדי עבורו, אקרא להם פשוט גווני אבני חן, או באנגלית -  JEWEL BOX. הגוונים האלה נראים נפלא על מכנסי ג'ינס-בעיקר באדום בורגונדי, שהוא הצבע החזק (תרתי משמע) העונה, מגפי גומי, חולצות שיפון ארוכות, בלייזרים, קרדיגנים, שמלות וחצאיות. 




תגובה 1:

  1. איזה פוסט חמוד....אהבתי מאוד את נעלי העקב הסגולות ואת ג'קט הג'ינס.
    איפה ניתן להשיג כאלו באזור חולון ?

    השבמחק

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)

סדנאות הפאנץ׳ נידל שלי

בחודשים האחרונים אני מעבירה סדנאות של פאנץ׳ נידל - אמנות הטקסטיל הצבעונית הנהדרת שאני כל כך אוהבת ליצור בה וללמד אותה.  מדובר על טכניקת רקמה...