יום שישי, 11 בנובמבר 2011

דונטלה ורסאצ'ה ל H&M

מבט ראשון על הפריטים לנשים של קולקציית הקפסולה שעיצבה דונטלה ורסאצ'ה ל H&M ואשר יעמדו למכירה החל מהשבוע הבא בחנויות הרשת - לא גרם לי לחבב את רובם, אך מבט נוסף ומעמיק בהחלט הביא עימו פרגון והערכה:
הגזרות יפות, החומרים טובים - חותמו של בית האופנה ניכר בהחלט, עם שלל אזכורים למוטיבים מפריטים איקוניים, ואם פה ושם דונטלה קצת נסחפה  (איך עוד אפשר לקרוא לשילוב טרנד חברבורות נמר, טרנד הפייטים, טרנד הדפסי איים אקזוטיים ובתוספת אלמנט רוקוקו מוזהב אופייני - ואת כל זאת נושאת שמלת מיני בגזרת גופייה?) אז אפשר לבחור באפשרויות השקולות יותר. שמלות משי יפהפיות עם טאץ' ורסצ'אי קלאסי במחיר 600 ש"ח, סנדלי עור כסופות בסכום דומה, ג'קט עור וניטים  בכ-1200 ש"ח, ועוד... בסה"כ אלו פריטים אורגינליים של בית ורסאצ'ה (גם אם בתפוצה המונית) - מותג שאינו נגיש עבור רוב האנשים רוב הזמן - וזה בהחלט משהו לחשוק בו.

כמובן שעל דוגמנית כמו אייבי לי קרשאו זה נראה מדהים, ויש לקוות שגם על נשים אחרות זה יראה נפלא.

טווח המידות : 34-42. החל מ 17.11 בחנות הרשת בעזריאלי.
מחירים ופירוט מלא של הפריטים בקולקציה, הכוללת גם בגדי גברים ושלושה פריטים לבית,  ניתן למצוא באתר החברה.





 


2 תגובות:

  1. סטיילינג בטירוף8 בספטמבר 2012 בשעה 10:59

    ואוווו ממש נדלקתי על השמלה הצהובה היא ממש מעניינת ושיקית במיוחד עם כל האבזור התיק החייתי והבנצ'ה לאקססוריז וגם שאר השמלות מעודנות אבל עם המון שיקיות וטעם! והאקססוריז מוסיף המון ומפלפל את השמלות ומוסיף המון סטיילינג

    השבמחק
  2. הכי טרנדי עכשיו זה דה צ'לטה בלי מחשופים ושמלות שמשתלבות בגאונות על הגוף ויוצרות אשליה עכשווית הכי בנצ'ה אלגנט

    השבמחק

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)

סדנאות הפאנץ׳ נידל שלי

בחודשים האחרונים אני מעבירה סדנאות של פאנץ׳ נידל - אמנות הטקסטיל הצבעונית הנהדרת שאני כל כך אוהבת ליצור בה וללמד אותה.  מדובר על טכניקת רקמה...