יום שני, 25 ביולי 2011

פריטים מקסימים לחדר הילדים

אני נמסה מחדרי ילדים מעוצבים ובעיקר מחדרי ילדות. זה נוגע לי בעצב חשוף ושמו נוסטלגיה וברגש עמוק ביותר שלי - הרצון שלי לעטוף את הילדה שלי ביופי, קסם ונוחות.
הנה כמה פריטי עיצוב שקולעים בול לטעם שלי ומשדרגים כל חדר ילדים, רובם ככולם עבודת יד של מעצבים עצמאים מרחבי העולם, ושווים לכל כיס, כך נדמה לי.

כרית משעשעת בעיצוב רטרו 
פונג סטודיו, מלזיה

שעוני הקיר המקסימים מגיעים בשלל דוגמאות וצבעים
מעוצבים בסטודיו ג'ום בקליפורניה

רעיון מהמם!
מגירת לגו שמשתלבת במערכת שלמה של אבני לגו בצבעים וגדלים שונים או עומדת בזכות עצמה. מעוצב ע"י
bad apple studio
קליפורניה


כריות מקסימות!
cookiecutteretsy
סינגפור


ללא ספק - הכריות האהובות עלי.
כמה עליצות ואפשרויות משחק.
כריות בתים של סיקו מהלסינקי - עבודת יד, כמובן.

ציפורי לבד ורקמה בעבודת יד -
מעוצבות ע"י מולוקו מאוקראינה

2 תגובות:

  1. כריות ממש ממש יפות. הן ממש כמו רהיט שיכול להיות כפריט אחד ומיוחד בחדר שמוסיף צבע וחיוך לחדר. איפה אפשר להשיג?

    השבמחק
    תשובות
    1. הי רחל. יש לינק מתחת לכל תמונה.אם בכ"ז את לא מצליחה לאתר, םני אלי שוב.

      מחק

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)

פרק חדש בפודקאסט , אורחת: עדי הלמן

  לפני שנתיים וחצי איירתי את Adi Helman ביום החמישי בפרויקט הלוק היומי. בשבוע שעבר נפגשנו להקליט פרק של שעה בפודקאסט שלי ומצאנו את עצמנו בש...