יום ראשון, 21 בנובמבר 2010

It's Etsy time!

אטסי.קום )etsy.com) הוא ללא ספק אחד האתרים האהובים עלי.  הוא מספק לי מקור בלתי נדלה של השראה - הן ליצירה שלי (מוצרי טקסטיל ואיורים) והן לתחום ההום סטיילנג שבו אני מתמחה עכשיו.

כמו כן הוא שינה את האופן שאמנים ומעצבים מתפרנסים - כי הוא למעשה זירת המסחר ליצירה, מלאכת יד וחומרים הגדולה ביותר בעולם האינטרנט.

למי שלא מכיר - כל אחד יכול לפתוח חנות וירטואלית בתחום מלאכת יד, פריטי וינטאג' או חומרי יצירה. המסחר מתנהל על גבי האתר, וכך גם התשלום ומשלוח החשבונית במייל. המוני יוצרים (אפילו ישראלים)גילו שהאתר מאפשר להם להגיע להכנסות יפות ביותר, והתמסרו לעבודה על החנות הפרית שלהם. כמובן שמדובר בעבודה לכל דבר, יש צורך בשיווק מתמיד, צילום, כתיבה שיווקית, עדכון דפי המוצרים, וכמובן - התכתבות עם הקונים ושליחה בדואר אמיתי של המוצרים.

הנה שתי חנויות שאני אוהבת במיוחד:














אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)

סדנאות הפאנץ׳ נידל שלי

בחודשים האחרונים אני מעבירה סדנאות של פאנץ׳ נידל - אמנות הטקסטיל הצבעונית הנהדרת שאני כל כך אוהבת ליצור בה וללמד אותה.  מדובר על טכניקת רקמה...