יום חמישי, 18 בנובמבר 2010

אין סוף להשראה

אני אוהבת לבלות באתר פליקר.  דרך השיטוט שלי  פשוטה - אני מגלה "קצה חוט" - תמונה שנוסכת בי השראה, וממנה אני עוברת לדף הבית של מי שצילם אותה כדי להתרשם מעבודותיו. אם אני מגלה שיש לנו טעם דומה, אני עוברת לתמונות האהובות עליו של צלמים אחרים - ושם מתחילה החגיגה האמיתית מבחינתי. אני  מעבירה למצב מצגת, נשענת אחורה בנחת, ביד אחת - קפה, היד השניה על מקש "הוסף למועדפים", וכך, בסבלנות ובסקרנות, אני יוצרת לעצמי גלריה עצומה של השראות.
הנה מבחר תמונות שמעוררות בי השראה. לחיצה על כל אחת מהן תוביל לדף הצלם באתר  Flickr.com








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)

סדנאות הפאנץ׳ נידל שלי

בחודשים האחרונים אני מעבירה סדנאות של פאנץ׳ נידל - אמנות הטקסטיל הצבעונית הנהדרת שאני כל כך אוהבת ליצור בה וללמד אותה.  מדובר על טכניקת רקמה...